EziClean Eziproject

BEST SELLER!!

 

TIADA BAHAN KIMIA YANG MELUNTURKAN WARNA FABRIK
TIDAK BERACUN DAN SELAMAT DIGUNAKAN
TIDAK BERASID DAN LEMBUT PADA KULIT
Alhamdulillah banyak sangat testimoni eziclean.
MEMANG BETUL DAN PENUH KEYAKINAN EZICLEAN PEMBANTU NO.1 DI MALAYSIA..

 

KOMPILASI TESTIMONI PENCUCI EZICLEAN
Produk pun viral.. nama eziclean disebut-sebut
memang seperti namanya ‘ezi’
Ezi guna
Ezi promote
Ezi share
Ezi Bisnes
Segala-galanya Ezi..
eziproject
Lets be part of our team! 
NETWORK TERPANTAS MENGUNTUNGKAN
 
 
 
 
  • DISOKONG OLEH TOKOH USAHAWAN DAN VVIP
  • PELAN PEMASARAN YANG RINGKAS SEMUDAH A-B-C
  • KEUNTUNGAN DAN KOMISEN JUALAN SEHINGGA LEBIH 70%
  • LATIHAN DISELURUH MALAYSIA
  • PRODUK ‘VIRAL’ EZICLEAN SANGAT LARIS
  • INSENTIF PELANCONGAN PERCUMA KE LUAR NEGARA
  • TIADA TEKANAN DAN RISIKO DIBUANG KERJA
  • POTENSI PENDAPATAN RM100,000 DALAM MASA 5 BULAN

 

 

 

 

BERMINAT?
Whatsapp
??012 2700 873
email : zahirine@gmail.com

Kebaikan Bio Seleza Pad

<< Siri Tuala Wanita PERTAMA di dunia dengan 4 Teknologi sekaligus ! >>

KEBAIKAN BIO SELEZA FEMININE PAD

Membantu menyelesaikan 1001 masalah Kesihatan Wanita :
》Keputihan, Kekuningan, Kehijauan, Gatal !
》SENGGUGUT !
》Haid Tak Stabil atau Lama! Suami Tak Keruan! Owh!!
》Vagina GATAL & Berbau Hamis/ Busuk!
》Rahim Bengkak, Rahim Jatuh, Kencing Tak Lawas!
》Kudis Infeksi / Kanser di bahagian luar & dalam !
》Perut Sebu dan Buncit ketika haid !
》Pening, Kurang tenaga ketika haid !
》Ketidaksuburan – sukar hamil
》Pra-menopos – jom lambatkan menopos!!
InsyaaAllah masalah RAHIM selesai!
*Muka naik seri!
*Perut elok tak ada lagi buncit tak keruan!
*Darah elok lancar dari hujung rambut kehujung kaki!
20,000 unit terjual dalam masa 3bulan….
Beribu-ribu testimoni…
BioSeleza juga Sangat sesuai utk :-
√ Anak Dara
√ Ibu Mengandung
√ Ibu Berpantang
“CEGAH SAKIT PUAN SEBELUM PARAH”
Whatsapp / SMS —–> BS ke 012-2700873
Whatsapp / SMS —–> BS ke 012-2700873
Whatsapp / SMS —–> BS ke 012-2700873

Bio Velocity Sleep Mate

Rawatan Alternatif Tenaga Dhuha
 atau 
Rawatan Sambil Tidur. 
BETUL KE??
Wajib baca dulu sebelum PERCAYA!!
www.zahirine.com
Bio Velocity Sleepmate / BVSM
adalah pelapik tilam yang :
< Pertama di dunia dan di Malaysia
< Di suntik/ di sembur garam laut dalam
< Di dedahkan pada cahaya matahari selama sebulan – waktu dhuha sahaja sebab masa ni ada unsur istimewa pada cahaya matahari untuk kesihatan dan keberkatan
< Kajian selama 20 tahun – BVSM hasil kajian 
saintis Jerman ,garam laut dalam dari Korea dan
 di kilangkan di Malaysia.
Kenapa Garam ?
< Rawatan garam sudah lama di amalkan di blok Soviet dan Eropah timur dan negeri China.
< Garam juga mainkan peranan penting dalam perubatan Islam
< Gangguan makhluk halus ,penawar racun.
Di adun dalam bentuk Bio Velocity – kelajuan gelombang
 yang berupaya mennembusi badan manusia – bergetar bertindak
 dgn molikul air dalam badan-ikatan air terputus terbebas tenaga dalam bentuk haba -terhasil oksigen.
Bila haba di bebaskan ia melarutkan kolestrol yg tersumbat
 di salur darah juga larutkan darah beku di arteri jantung
 dan otak – darah lancar seluruh badan.
Bila darah lancar semua masalah kesihatan akan beres
 dgn izinNya- hormon balance,renewal sel berlaku sbb tu kita boleh jadi semakin sihat dan awet muda.
KENAPA TENAGA MATAHARI DAN GARAM NI DIPROSES PADA SLEEPMATE ?
< sebab masa tidurlah renewal sel berlaku- tapi hanya dengan tidur yang lena.
< BVSM bantu anda untuk dapatkan ‘deep sleep’ tanpa gangguan supaya segala proses penyembuhan berlaku dgn maksima yg mungkin
< otak dapat berehat dari sebarang emosi,interaksi dan membuat keputusan
< tidur yang lena dengan sleepmate akan pulihkan aura -rasa happy
RAMAI YANG SUDAH SEMBUH DARI SAKIT KRONIK 
YG DI TANGGUNG BERTAHUN
 Senggugut
Stroke
Slipdisc
Migraine
Tekakan perasaan
Gila / sakit jiwa
Insomia
Darah tinggi
Koma sbb otak kecut
Asma 
dan apa saja masalah kesihatan
CUMA PERLU TIDUR !!!!
Tidur dengan BVSM bagi yang belum sakit In Shaa Allah 
dapat elakan sakit jantung dan stroke

Bila dah mula bersama BVSM:
~ ada yang cepat rasa kesannya
~ ada yang lambat rasa
~ ada yang kata terus rasa nak muntah
~ ada yang kata lega kak …1st night tidur…subhanallah sedapnyerrr tidur..ringannyerr badan
~ ada yang rasa..kakak masalah tulang belakang saya ….masih rasa sampai sekarang w/pun kurang
~ ada yang kata…tulang blkg saya dah okkk….alhamdulillah
~ada yang kata kak saya muntah2!!
~ ada yang kata kakk malam tadi saya mimpi teruk dan takuttt!!
~ ada yang kata kak saya tak boleh tidur malam tadi
~ ada yang kata kak saya dah bertahun tak boleh tidur.. mlm tadi saya tidur lena!!
Cara Bekerja BVSM
 *Membelai dan mengurut mesra badan anda 

*Menyihatkan sel

*Detox

*Baiki

*Pulih
Berapa Lama????
* ada yang badan dah ada macam2!!
 (berkarat (toxic) dalam badan dah lama ade ..kita je tak tahu…peringatan untuk diri saya juga..hehe)
* ada yang problem saraf

*ada yang lemakkkk banyakkkkk!!
*ada yang sel dah lembab!!

*ada yang air sangat kurang…(Jenis tak suka minum air!)
so..apa yang berlaku pada badan dan perasaan anda bila BERSAMA BVSM adalah bergantung 
kepada sistem badan masing2!!
TIPS:

Ramai yg dapat manfaat segera dalam masa 3 hari
walaupun tempoh penyembuhan biasanya 21 hari.
Jadi dalam masa 21 hari tu, anda perlu 
sabar,
 bersangka baik, 
teruskan tidur di atasnya, 
minum air mineral 10-15 gelas sehari 
& minta doa sungguh2 kepada Allah swt



TESTIMONI PENGGUNA BIO VELOCITY SLEEP MATE
Bio Velocity Sleep Mate
Bio Velocity Sleep Mate
Bio Velocity Sleep Mate
Bio Velocity Sleep Mate
Bioveocity Sleep Mate
biovelocity Sleep Mate
Biovelocity Sleep Mate
Kesembuhan semuanya dengan izin ALLAH .
Jika Anda Sayang Kesihatan Anda dan Keluarga Anda, Tidak Rugi Anda Mengeluarkan Sedikit Duit Untuk Mencubanya!
JOM DAPATKAN 1  BIO VELOCITY SLEEP MATE ( BVSM) UNTUK ANDA DAN KELUARGA ANDA!!!!!
WA/ SMS/ CALL untuk keterangan lanjut
012-2700873
zahirine
( Cod area Putrajaya, Kajang, Seri Kembangan & Puchong )

Bio Seleza Feminine Pad

www.zahirine.com

Apa itu Bio Seleza Feminine Pad?
Bio Seleza Feminine Pad adalah hasil gabungan Teknologi Bio Velocity Eksklusif dari Korea dan Cip hasil penyelidikan yang menggabungkan Sinar Inframerah Jauh (FIR), Ion Negatif dan Nano Silver.
“Satu-satunya set tuala wanita dan pantyliner yang dicipta untuk wanita moden yang sentiasa aktif dan mementingkan kesihatan bahagian sulit.”
BIO VELOCITY (BV) ialah sejenis tenaga tulen dan semulajadi yang diperolehi terus dari matahari. Aliran tenaga ini akan menyeimbangkan medan elektromagnetik (medan tenaga biologi) seluruh badan manusia.
4 kesan kebaikan utama BIO VELOCITY:
1. Kesan Anti-Bakteria
2. Mengaktifkan sel-sel badan dan meningkatkan metabolisma tubuh.
3. Meningkatkan sistem pertahanan badan melawan sel kanser dan jangkitan kuman.
4. Membekalkan kandungan oksigen aktif yang lebih tinggi

www.zahirine.com

SINAR INFRARED JAUH (FIR) berfungsi melancarkan perjalanan darah dan meningkatkan metabolisma.

ION NEGATIF berfungsi untuk membunuh kuman pada organ intik wanita,
menghilangkan bau serta membantu keseimbangan hormon.
NANO PERAK berfungsi membasmi 99.99% kuman dan
menyingkirkan bau kurang enak pada bahagian sulit wanita.
Kenapa perlu memilih Bio Seleza Feminine pad ?
Tuala wanita jenama biasa menggunakan bahan mentah yang dikitar semula dan
tidak berkualiti serta mengancam kesihatan.
www.zahirine.com
Kebanyakan pad dibuat menggunakan kertas kitar semula atau kertas sisa buangan.
Proses kitar semula kertas ini menggunakan bahan kimiayang banyak bagi menghilangkan warna dan bau.
Klorin adalah bahan wajib dalam proses pembuatan produk pulpa dan kertas.
Klorin bertindakbalas dengan haba untuk menghasilkan Dioksin.
Dioksin telah disahkan sebagai karsinogen (racun) paling bahaya untuk kesihatan. Dioksin adalah bahan kimia bertoksid yang amat kuat kesannya. Ia adalah 130 kali lebih bertoksik daripada Cyanide, dan 900 kali lebih berbahaya berbanding Arsenik.
Ia digelar “Bahan Bertoksik Paling Kuat” pada masa kini. Pusat Penyelidikan Kanser Antarabangsa mengkelaskan Dioksin sebagai KARSINOGEN (bahan penyebab kanser) kelas pertama.
Dioksin boleh menyebabkan:-
Ketidakstabilan hormon

Kanser Payudara

Kanser Ovari

Kanser Usus

Endometriosis

Kemandulan

Fibroid

Jangan tersilap buat pilihan!!

Kelebihan memakai Bio Seleza Feminine Pad

Bioseleza lebih selamat digunakan kerana bahan-bahan yang digunakan untuk membuat Bio Seleza Feminine Pad adalah terdiri daripada bahan-bahan yang berkualiti, bersih serta selamat untuk kesihatan.
> Fungsi pembasmian bakteria
> Fungsi penyahbauan
> Menyelaras fungsi fisiologi tubuh badan
> Melegakan masalah sakit puan
> Mencegah pertumbuhan sel kanser
HARGA TUALA WANITA BIO SELEZA
***************************************
< Set A >

Bio Seleza Feminine Pad (MIXED)
1) Bio Seleza Feminine Pad (Pantyliner) x 2 pek (30 keping )
2) Bio Seleza Feminine Pad (Day Safe) x 2 pek (10 keping
3) Bio Seleza Feminine Pad (Night Safe) x 1 pek (8 keping)
4) Bio Seleza Feminine Pade (Night Safe – Extra Long) x 1 pek (8 keping)
HARGA : RM 131.00 – Free Delivery
< Set B >

Bio Seleza Feminine Pad (PANTYLINER)
~ 6 pek yang mengandungi 30 keping pantyliner (180 keping )
HARGA : RM 138.00 – Free Delivery
< Set C >

Bio Seleza Feminine Pad (DAY SAFE)
~10 keping x 6 pek Tuala Wanita untuk siang hari (60 keping)
HARGA : RM 128.00 – Free Delivvery
* COD di kawasan Putrajaya, Seri Kembangan & Puchong
**********************************************************
Contact :
zahirine
012-2700873



Biozone Food Purifier

Assalamualaikum.. hello readers..:)
Hari ni irine nk share about our new product . A friendly kitchen device for our home. 
Its a BIOZONE FOOD PURIFIER.
 
Apa itu Biozone Food Purifier?

BIOZONE Food Purifier bertindak mengubah oksigen (O2) menjadi ozon (O3) dimana ozon ini berfungsi menyingkirkan bahan-bahan pencemar. Ozon itu kemudian ditukar kepada oksigen semula selepas proses purifikasi.

Tiub silicon yang bergred medikal akan menyalurkan ozon ke dalam air yang direndam bersama2 makanan seperti buah-buahan, daging, ikan ayam dan lain-lain. Gelembung-gelembung kecil akan terhasil yang menandakan bermulanya proses purifikasi makanan dalam tempoh yang ditetapkan.

Tempoh masa bagi proses purifikasi makanan:

15 minit – Buah-buahan, sayur-sayuran dan makanan laut

30 minit – Daging (ayam, kambing dan lembu)

45 minit – Mandian atau kegunaan peti sejuk

** 45 minit  adalah masa operasi paling maximum untuk 

BIOZONE Food Purifier

** Isipadu airyang maksimum ialah 10 liter

Kelebihan produk:

 > Selamat

> Keberkesanan dalam menyingkirkan bahan-bahan pencemar daripada makanan dan memelihara nutrien dalam makanan

> Keberkesanan dalam mengekalkan kesegaran makanan dan menyingkirkan bau busuk

> Pelbagai fungsi purifikasi ke atas makanan: Daging / Buah-buahan / Sayur-sayuran / Makanan Laut / Herba

> Penjanaan ozon yang konsisten dan mesra alam

 Ciri-ciri produk:

> Mudah beroperasi dengan menggunakan empat mod pengawal masa mikro-pemproses untuk menentukan masa purifikasi yang berbeza (3 minit/15 minit/30 minit/45 minit)

> Tidak perlu menggantikan penjana ozon dengan kerap

> Penggunaan kuasa yang rendah ~ 35W

> 100% tiub silikon yang bergred medikal

> Batu seramik yang bergred tinggi

> Plastik ABS bergred tinggi yang menentang ozon

> Mudah alih, mudah digunakan dan mesra pengguna

Cara penggunaan:

1.  Sediakan semangkuk air.
2.  Bersihkan makanan dan potong kepada kepingan. 
3. Letakkan makanan yang perlu dipurifikasi ke dalam mangkuk. 
4. Pastikan paras air menutupi makanan. (Isipadu air yang maksimum untuk purifikasi ialah 10 liter). 
5. Masukkan tiub silikon bergred medikal ke dalam mangkuk dengan merendamkan batu seramik di dalam air. 
6. Tekan butang pengawal masa untuk memilih masa purifikasi anda.

Gambar DEMO..

 

Berminat nak tahu lebih lanjut / demo dirumah ?
Call me 012-2700873
zahirine.